Sunday, September 13, 2009

Lawatan Ke Rumah Tn Aldusuni

Saya memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki kerana tidak dapat bersama-sama dengan beberapa orang warga kg dangir membuat kunjungan hormat ke rumah VIP kg dangir society iaitu tn. Aldusuni (kunjungan hormat untuk memohon derma seekor karabau ba ni).


Saya dapat sms jemputan dpd Ahli Majlis Tertinggi, menyuruh saya datang namun keadaan kesihatan yg tidak mengizinkan maka tak dapatla saya menghadirkan diri ke banglo tn Aldusuni.
Pada keesokkan harinya saya lihat d paparan skrin hp saya yg murah ini ada 10 panggilan tak terjawab..saya agak musykil juga siapa gerangan empunya telefon yg memisscallkan diri tu (kesihan juga yg empunya telefon kehabisan keridit yg terpaksa dijawab oleh operator tu). Untuk makluman saya biasanya kasih silent telefon pd waktu mlm bagi mengelakkan gangguan dari makhluk perosak.. (hahaha..mo jaga ketenteraman awam ba tu kunun)

Lebih kurang jam 11.00 pagi seorang sahabat saya yg tak kurang machonya iaitu DJ PP mengsms, dia taip guna keypad hp lebih kurang begini.. salam tuan..mana sekarang, saya mau naik flight da ni tuan..smlm kami lepak rumah tn aldusuni.. call tuan tp tn xangkat.. huhh br la terjawab siapakah gerangan empunya telefon yg kehabisan kridit dek menelepon smpai 10 kali tu.. (sury la tn xterangkat aiks tak tersambut ba kali br ngam..hehehe)

Tapi sebenar-benarnya dlm hati saya tak apa la berilah peluang kpd AMT mengatur ayat-ayat yg superpower mcm powernya supasaya (entah betulkah sebutan sy ni) atau sehebat romeo menawan hati juliet kpd *tutt* insan yg bertakhta di hati (maaf x blh ditaip di sini bagi mengelakkan kedangiran yg melampau).

Tapi rasa rugi juga tak dapat ikut setelah diri ini mengetahui ada pula sigu SMK dangir bersama-sama dalam beberapa org yg membuat kunjungan hormat utk memohon derma karabau tu. (utk makluman, sigu smk dangir ni saya mo jumpa sebab ada hal yg hendak dibincang secara pes to pes berhubung maksik kg dangir yg sdh kembali (bukan kembali kerahmatullah aah)

Nota kompius

Lain kali klu ada kunjungan lagi pasti tidak akan mengabsenkan diri la ni..

2 comments:

Wady Ag said...

NP bah MP, SAFETY FIRST bilang org kg. dangir cakap.
ada masa, kita beraksi lagi hehe

ajaa said...

Ngam tu AMT..
Atur mu ja klu onn kita atur hahaha..

Alang2 menyeluk perkasam..
Penganjangan tatap diteruskan..

Rugi Kalo tak tengok !