Thursday, September 10, 2009

Amanat MP Kg. Dangir

Saya sebagai MP kg dangir merasa berbangga dan berbesar hati kerana pihak pentadbir kusnet telah mengangkat kg dangir sebagai satu konuniti. Ini adalah atas usaha keras rakan2 kg dangir yang tidak jemu berusaha dan terus berusaha samada secara online atau oppline. Dengan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada tuan Penghulu, Setiausaha yg sumil, Ahli Majlis Tertinggi yg insum, sigu SMK dangir yg santik dan yg paling utama ialah Pakej Tetap yg dipisuk2 (p/s jgn lagi dipisuk2..)

Saya juga menyokong kehadiran tn LUGU sebagai Wakil Rakyat kg dangir yg dipilih secara menang tanpa tanding..dengan harapan perlantikan ini dapat meningkatkan lagi kefemesan kg dangir..

Di sini saya juga ingin mengumumkan perlantikan beberapa orang lagi orang kuat untuk menganggotai warga kg dangir iaitu;

Tn. 911 ===== Penasihat kg. dangir (tugas2nya ialah memantau perjalanan semua aktiviti kg dangir agar tidak tersasar dr matlamat sebenar..hahaha ambik mu tuan)

Ky_role ===== Ketua Pegawai Kesalamatan (tugas..mengawal kg dangir dr ancaman musuh)

Asma Hani ==== Pembantu Khas kpd MP (yg ini spesel sikit ... membantu MP dalam sebarang urusan rasmi dan sebagai wakil MP semasa keopplainan MP..kira gandingan mantap s/u juga ni)

Setelah diputuskan, pembayaran elaun adalah sebanyak 24 jam sehari utk semua jawatan tersebut di atas.. Sekiranya tuan/puan/cik tidak bersetuju dengan tawaran jawatan ini sila beri respon dalam masa 24 jam dr sekarang..dan sekiranya kami tidak menerima respon dlm masa yg ditetapkan kami menggangap bahawa tuan/puan/cik menerima perlantikan ini.

Terdapat beberapa lagi kekosongan jawatan ..dan kepada yg berminat bolehlah menghantar permohonan melalui;
mukabuku, ym, skype, email, sms dan segala kemudahan yg ada..

3 comments:

Hunny Madu said...

terima kasih atas perlantikan ini...besarlah hati saya menerima tawaran pelantikan dr Dato' Aja sbg MP...sy berjanji akan meningkatkan mutu kerja serta brusaha lebih produktif dalam usaha kita membangunkan kg.dangir ini.. sekian..

p/s; SURAT AKU JANJI NT SY KIRIM..BELUM BT COPY LG...Harap Maklum

Puan Seri Asma Hani a.k.a Hunny_Madu.
Pembantu khas Menteri GRED N95 8GB

ajaa said...

Wai na Pembantu Khas MP..jred jwtn mu ni mengalahkan gred jawatan MP oo..

MP punya gred br 5800 xpress music

Hunny Madu said...

kc up laba MP...SONY ERICSSON SATIO 12MP...gaji juta2 apa brg pakai XM

Rugi Kalo tak tengok !